To był jeden z pierwszych projektów logo, które wykonałem dla branży muzycznej. Jako miłośnik muzyki wiedziałem czego oczekuje mój klient. Choć muszę przyznać, że nasze gusta muzyczne znacznie się różniły. Mimo tego, znaleźliśmy jakąś część wspólną. Zespół zasugerował, aby w logo można było dostrzec, że muzyka jaką oferuje jest grana na żywo, co poparte było pełnym instrumentarium. Logo musiało być proste i sugerować profesjonalizm, a jednocześnie zachować odpowiedni klimat. Co więcej, nie był to projekt logo dla nowo powstałego zespołu, a logo dla zespołu, który już ma swoje doświadczenia w tej branży i istnieje na rynku od dłuższego czasu. W związku z tym, że zespół był już rozpoznawalny zadanie było nieco utrudnione.
Tak na prawdę, dostałem wolną rękę jeśli chodzi o nowe logo, które miało być czymś zupełnie nowym i nie koniecznie miało nawiązywać do starego znaku. Nowy projekt logo był od razu i jednogłośnie zaakceptowany z drobnymi poprawkami. Poniżej aktualne logo zespołu WiFi.