Panel Klienta

Case Study: Sklep internetowy Polskiego Producenta Stelaży

MIKE HOME STUDIO Michał Okoń - Tworzenie stron internetowych i projektowanie graficzne
Michał Okoń

4 min.

Case Study

Dla firmy MR148 Polskiego Producenta Stelaży został zaprojektowany nowy wygląd sklepu internetowego oraz wdrożone zostały dodatkowe funkcjonalności.

Zakres prac

Projekt graficzny oraz wdrożenie projektu sklepu internetowego.

Zobacz opis projektu w portfolio

Ogólnie o projekcie

Firma MR to prężnie rozwijająca się firma produkująca metalowe stelaże do łóżek. Jest to jedna z największych firm w Polsce w tej branży, która działa na rynku polskim i zagranicznym. Z każdym kolejnym rokiem firma idzie do przodu rozwijając się poprzez poszerzanie swojej oferty produktowej czy też współpracę z innymi firmami w kraju i za granicą.

W związku z powyższym przyszedł czas na redesign strony firmowej oraz sklepu internetowego, a raczej połączenie tych dwóch stron w jedną spójną całość. Zadanie nie było proste, gdyż cały czas strona sklepu internetowego musiała być aktywna ze względu na ruch. Tak samo było z firmową stroną internetową, na której znajdował się katalog produktów odsyłający do odpowiednich produktów w sklepie internetowym. Wszystko trzeba było zrobić w taki sposób, aby straty ze sprzedaży online były minimalne. Obie strony internetowe musiały być cały czas aktywne przez cały proces tworzenia. Oczywiście, wyzwanie zostało przyjęte!

Cel nowej strony internetowej

Głównym celem strony internetowej była sprzedaż metalowych stelaży do łóżek. Stelaże są flagowymi produktami firmy MR. Dodatkowo w sklepie internetowym oferowane są wszelkie akcesoria do sprzedawanych stelaży, które również zaraz po stelażach były ważnym produktem. Dodatkowymi produktami w sklepie były przedmioty z kategorii wyposażenia wnętrz m.in. stoły, biurka, ławy, stojaki na ręczniki itp.

Kolejnym ważnym punktem była możliwość przedstawienia swojej oferty produktowej dla klientów detalicznych jak i hurtowych. Założenie było dosyć proste, aby umożliwić pobranie odpowiedniego pliku z cenami.

Dodatkowym celem było poszerzenie wiedzy osoby odwiedzającej sklep, aby świadomie dobierała ona odpowiednie produkty pod własne potrzeby.

Funkcjonalności

Oprócz najważniejszego, czyli możliwości zrobienia zakupów online zostało wdrożone kilka innych funkcjonalności, które były nie mniej ważne.

Instrukcje

Dodatkową rzeczą była możliwość pobrania instrukcji składania danego stelaża. Możliwość pobrania takiej instrukcji miała być możliwa z poziomu podstrony lub ze strony produktu w sklepie online. Służy do tego zakładka Instrukcja.

Widok strony z produktem

Cennik detaliczny i hurtowy

Kolejna funkcjonalność dotyczyła możliwości pobrania odpowiedniego cennika przez kontrahenta. Na stronie istnieje możliwość pobrania cennika detalicznego, który jest dostępny dla wszystkich na podstronie Oferta.

Dostępny jest również na tej samej podstronie cennik hurtowy. Jednak pobrać go mogą jedynie osoby zarejestrowane z odpowiednim typem konta.

Ceny dostosowane do rangi użytkownika w sklepie

Ceny na stronie sklepu dla poszczególnych typów konta również są odpowiednio wyświetlane.

Widok strony sklepu osoby zalogowanej i przypisanej do odpowiedniej grupy kontrahentów

Blog

Najprostszą funkcjonalnością do wdrożenia był blog, który ma na celu pomoc klientowi robienia świadomych zakupów. Wpisy na blogu głównie skupiają się na pomocy w dobraniu odpowiednich produktów do potrzeb klienta. Poza tym mają pomóc użytkownikowi poszerzać swoją wiedzę na temat wyposażenia wnętrz i sugerowania nowych praktycznych rozwiązań w jego domu.

Ujednolicenie Key Visual

Razem z projektem sklepu internetowego została ujednolicona cała identyfikacja wizualna firmy. Ujednolicona kolorystyka oraz kształty cały czas są wykorzystywane w nowych realizacjach. Charakterystycznym dla firmy stało się tło w odcieniach niebieskiego w stylu Low Poly obrócone o odpowiedni kąt z symbolicznym dodatkiem białego oraz czerwonego koloru. Nietrudno się domyślić symboliki biało-czerwonego koloru u Polskiego Producenta Stelaży 🙂

Wspomniane elementy od razu rzucają się w oczy na stronie głównej oraz podstronach sklepu.

0 0 votes
Jak bardzo przydał/spodobał Ci się ten artykuł?

Bądź na bieżąco z nowymi wpisami

Włącz subskrypcję i bądź na bieżąco z nowymi wpisami na blogu i promocjami w sklepie! ZERO spamu, same konkrety!

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments